25 Жовтня 2022

08. Дражливі теми в класі в умовах війни

Що робити, коли діти в класі починають обговорювати війну? А якщо починаються мовні чи політичні суперечки? Підтримати розмову? Спостерігати? Втручатись чи ні?

Разом з Освітній центр “Простір толерантності” ми поговорили про це на прикладах реальних кейсів на вебінарі «Дражливі теми в класі в умовах війни» 25 жовтня. А ще попрактикувалися на реальних ситуаціях. Разом обговорили, якою має бути роль вчителя у складних педагогічних ситуаціях, яка поведінка вчителя відповідає моменту і не порушує педагогічної етики.

Дивіться восьмий вебінар «Дражливі теми в класі в умовах війни» нижче.

Спікери: Олександр Войтенко і Мирослав Грінберг

Завантажуйте матеріал «Дражливі теми в класі в умовах війни».

Матеріал створено Освітнім центром «Простір толерантності» за підтримки Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права (ABA ROLI) та проєкту «Сприяння соціальній згуртованості / Пункт 7».

Автор: Олександр Войтенко і Мирослав Грінберг

Попередня Наступна

    Напишіть нам






    Дякуємо