25 Жовтня 2022
08. Дражливі теми в класі в умовах війни
Що робити, коли діти в класі починають обговорювати війну? А якщо починаються мовні чи політичні суперечки? Підтримати розмову? Спостерігати? Втручатись чи ні?
Разом з Освітній центр “Простір толерантності” ми поговорили про це на прикладах реальних кейсів на вебінарі «Дражливі теми в класі в умовах війни» 25 жовтня. А ще попрактикувалися на реальних ситуаціях. Разом обговорили, якою має бути роль вчителя у складних педагогічних ситуаціях, яка поведінка вчителя відповідає моменту і не порушує педагогічної етики.
Дивіться восьмий вебінар «Дражливі теми в класі в умовах війни» нижче.
Спікери: Олександр Войтенко і Мирослав Грінберг
Завантажуйте матеріал «Дражливі теми в класі в умовах війни».
Матеріал створено Освітнім центром «Простір толерантності» за підтримки Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права (ABA ROLI) та проєкту «Сприяння соціальній згуртованості / Пункт 7».
Автор: Олександр Войтенко і Мирослав Грінберг