12 Травня 2022

02. Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час

А ми продовжуємо вебінари для вчителів разом з Освітній центр “Простір толерантності”. Цього разу говоримо про проєктний підхід в навчальному процесі.

Спільна мета – це ключова особливість проєктної роботи. Учасники проєкту працюють разом задля її досягнення, а не заради оцінки, енциклопедичних знань чи особистих досягнень. Ми впевнені, що саме зараз проєктна робота на часі. Потрібно тільки знати, як її правильно організувати — а спільну мету сьогодні знайти досить просто.

Говоримо про це на вебінарі «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час».

✏️Для кого: вчителів, тьюторів, бібліотекарів, волонтерів, які ведуть заняття з дітьми

🖇Спікери: Анна Ленчовська і Олександр Войтенко

Про що поговоримо:

📌Поділимось своїми міркуваннями про роботу з учнівськими проєктами під час війни і послухаємо ваші думки.

📌Запропонуємо простий алгоритм проєктної діяльності і надихаючі приклади того, як молодь самоорганізовувалась задля досягнення спільної мети за останні 2,5 місяці.

📌Поговоримо про особливості спільних онлайн-проєктів, в яких можуть брати участь школярі з різних міст і країн.

Дивіться другий вебінар «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час» нижче.

Завантажуйте матеріал «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час».

Матеріал створено Освітнім центром «Простір толерантності» за підтримки Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права (ABA ROLI) та проєкту «Сприяння соціальній згуртованості / Пункт 7».

Автор: Олександр Войтенко та Анна Ленчовська

Попередня Наступна

    Напишіть нам






    Дякуємо