12 Травня 2022
02. Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час
А ми продовжуємо вебінари для вчителів разом з Освітній центр “Простір толерантності”. Цього разу говоримо про проєктний підхід в навчальному процесі.
Спільна мета – це ключова особливість проєктної роботи. Учасники проєкту працюють разом задля її досягнення, а не заради оцінки, енциклопедичних знань чи особистих досягнень. Ми впевнені, що саме зараз проєктна робота на часі. Потрібно тільки знати, як її правильно організувати — а спільну мету сьогодні знайти досить просто.
Говоримо про це на вебінарі «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час».
Для кого: вчителів, тьюторів, бібліотекарів, волонтерів, які ведуть заняття з дітьми
Спікери: Анна Ленчовська і Олександр Войтенко
Про що поговоримо:
Поділимось своїми міркуваннями про роботу з учнівськими проєктами під час війни і послухаємо ваші думки.
Запропонуємо простий алгоритм проєктної діяльності і надихаючі приклади того, як молодь самоорганізовувалась задля досягнення спільної мети за останні 2,5 місяці.
Поговоримо про особливості спільних онлайн-проєктів, в яких можуть брати участь школярі з різних міст і країн.
Дивіться другий вебінар «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час» нижче.
Завантажуйте матеріал «Проєктний підхід і комунікація в позанавчальний час».
Матеріал створено Освітнім центром «Простір толерантності» за підтримки Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права (ABA ROLI) та проєкту «Сприяння соціальній згуртованості / Пункт 7».
Автор: Олександр Войтенко та Анна Ленчовська